پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
داک موسیقی
نوشته شده در دو شنبه 25 اسفند 1394
بازدید : 108
نویسنده : فرشاد سلطانی
داک موسیقی iXOOST OTTO برای افرادی که دوست دارند در کنار دوستان خود و یا به تنهایی از گوش دادن به آهنگ مورد علاقه‌شان با صدای بلند لذت ببرند بدون این که افزایش حجم صدا کیفیت پخش موسیقی را تحت تاثیر قرار دهد، گزینه ای ایده‌آل محسوب می شود.

داک موسیقی iXOOST OTTO نه تنها کیفیت پخش فوق العاده ای را ارائه می کند بلکه طراحی ظاهری آن که از لوله اگزوز خودروهای مسابقه ای شکل گرفته نیز نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب می کند. هر داک مدل هشت سیلندر میزبان یک توییتر، مخروط میانی، بسط دهنده دامنه و بلندگو ساب-ووفر درون یک لوله اگزوز واقعی است که امکان انتخاب مدل لوله اگزوز نیز وجود دارد. داک iXOOST OTTO در مدل آماده برای فروش برچسب قیمت 6,500 یورو را یدک می کشد.
 

:: موضوعات مرتبط: جدید ترین فناوری ها روز دنیا , قسمت اول , ,



هواپیما های ما فوق سرعت
نوشته شده در یک شنبه 23 اسفند 1394
بازدید : 117
نویسنده : فرشاد سلطانی

امروزه با پیشرفت علم هواپیما های ما فوق سرعت که زمان سفر های بین قاره ای بسیار کم  می کند . هوا پیما های سوپر سونیک بسیار سریع هستند . یکی معایب آن صدای بسیار بلندی دارند . بعد از پرواز های ناموفق هواپیما های کنکورد (Concord) و سقوط های پی در پی آن، ناسا به فکر یک سنسور ساکت تر و امن تر از کنکورد افتاد. با این وجود هنوز هواپیما های مافوق صوت بسیار پر سر و صدا هستند و چاره ای اندیشیده نشده است. اما ناسا اعلام کرد که در حال کار بر روی سنسورهای هواپیماهای Eagle Aero است تا آنها را ارتقای سخت افزاری دهد. صدای زیاد ناشی از این فروَندها به دلیل تغییرات فشار هواست که باعث ایجاد یک شوک بزرگ (انفجار) می‌شود و صدای زیادی تولید می‌کند.


:: موضوعات مرتبط: جدید ترین فناوری ها روز دنیا , قسمت اول , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد